مَنگ شُدِه

안녕하세요:)

اخلاق

«آدما اینجورین ک،وقتی مهربون باشی میگن ک،،،صخلی  اگ بد باشی میگن بدی
من ترجیح میدم ادم تخصو بد اخلاق باشم تا اینکه آدم خوبی باشم

از هیچکس هیچ خوبی ای ندیدم که بخام مهربون شم باهاش

بخدا ترجیح میدم ادم بده باشم تا آدم خوبه 
از بس با خوبیو خوشی رفتار کردم با بقیه و از هیچ کدومشون هیچ خوبی ندیدم خسته شدم

جز زمانی که وقتی ناراحت میشن از دلشون در بیاری همین 

یا وقتی ناراحت هم میشی هیچکس ب ی ورش نیس

ول خ کلا وجدانم نمیزاره آدم بدی باشم

ول ط
داداشم 

هرجور دوس داری باش ب هیشکی هیچ ربطی نداره»

تصویر پروفایل unique سطح تجربه unique
unique
3 ماه پیش
وقتی زیادی مهربون باشی بقیه فک میکنن وظیفه‌ته :(
تصویر پروفایل Baran Afsari سطح تجربه Baran Afsari
Baran Afsari
4 ماه پیش
منم مثل تو هم
عا
تصویر پروفایل 💗Hsati💗 سطح تجربه 💗Hsati💗
💗Hsati💗
4 ماه پیش
منم دقیقا مثل توهم. به همه خوبی میکنم حتی کسایی که ازشون ضربه خوردم. تظاهر میکنم دوسشون دارم درصورتی که اندازه نخود هم برام مهم نیستن
اهوم
تو گوگولی تری:)
نهنهه تو کوگولی ترییی
رو حرغ من حرف زدییی؟؟؟
نههنهه حقیقتوو گفدممم
عهههه حقیقت بخوره تو... 😃
استغ4الله🐸ول خ ط گوگولی اییی
تو چه بد باشی چه خوب من دوست دارم، کثافتم:)
عررر گوگولییی:)
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد