مَنگ شُدِه

안녕하세요:)

بهترین دوست:)

بهترین دوستم کسی بود ک روز یک مهر ۱۳۹۳ توی مدرسه دیدمش؛اوایل رابطه ی خوبی با هم نداشتیم ولی بعد چن تا اتفاق افتاد ک فهمیدم دوتامون شبیه همیم و از اون موقع با هم رفیق شدیم:) مثلا زمانی ک تعطیل رسمی بود چون نمیدونستم پا میشدم میرفتم وقتی ب در مدرسه میرسیدم میدیدم هیشکی نیس جز اون،دیگه هر وقت اون میرف دفتر منم همون موقع دفتر بودم هر وقت خوابش میبرد منم خوابم میبرد و ... همینجوری شد ک کم کم با هم گرم گرفتیم و ده ساله ک همدیگه رو میشناسیم

اسمش شایانه ملقب ب sh.n یا ک*خل🤡

اینو گفدم ک اگ روزی دیدش بدونه همیشه ب یادشم:)

شماعم اگه خاطره ای دارید توی کامنتا بگید:) خوشحال میشم خاطراتتونو بشنوم:)

 

تصویر پروفایل not tina سطح تجربه not tina
not tina
4 هفته پیش
خب، قبلنا بچه خجالتی ای بودم، یادمه اولین روز پیش دبستانی حتی یه کلمه هم حرف نزدم، کنار مبینا(مبینارو که یادته؟)نشسته بودم، اون سر بحثو باز کرد، کم کم دوست شدیم، خیلی چیزی یادم نمیاد مال ده سال پیشه، فکر نمیکردم بعد جدا شدن راهمون مثل قبل نشیم، هنوز دوستیم ولی ارتباطمون خیلی کم شده، تا همین پارسال هم تو مدرسه یکسره حرف میزدیم هم بعد از ظهرش پیوی هم پلاس بودیم، الان حتی به زور بهم پیام میدیم.. نمیدونم، فقط دلم تنگ شده
تصویر پروفایل 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐯𝐚 سطح تجربه 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐯𝐚
𝐭𝐚𝐫𝐚𝐯𝐚
4 هفته پیش
جووون،عاره یادمه،تف‌درک میکنم
تصویر پروفایل unique سطح تجربه unique
unique
3 ماه پیش
منم یه دوست دارم از پیش دبستانی باهمدیگه‌ایم میگن دوستایی که خیلی وقته باهم دوستن شبیه هم میشن الان هم معلما و بچه ها هم اسم‌مون و جابه‌جا میگن :)))
بمونین برا همدیگه
خاطره اهم خب یه روز مثل همیشه دنبال یه جا بودم که چن نفرو پیدا کنم ایسگاشون بگیرم بعدم جم کنم برم ولی خودمم نفهمیدم چی شد موندگار شدم دو نفرو پیدا کردم ک مث صگ بهشون وابسته شدم الانم جدی جدی بخاطر اون دو نفر نزدیک یه ساله اینجام جونم ب جونشون بنده :)
جونننن،در ضمن شما دو تا رو ننوشتم چون دوست نیسین،رفیقین:}}}
جوووون
ویح ویحح
تصویر پروفایل 💗Hasti💗 سطح تجربه 💗Hasti💗
💗Hasti💗
5 ماه پیش
من تا حالا حتی یدونه دوست هم نداشتم. دوست معمولی که پره ولی دوستی که بتونی باهاش درد و دل کنی نه
و منی که یک رفیق صمیمی داشتم ولی منو با یکی دیگه عوض کرد منم کلاسمو عوض کردم الانم اصلاً پشیمون نیستم چون دیگه نمیبینمش، ولی هر از گاهی دلم براش تنگ میشه
تصویر پروفایل 𝗘𝗿𝗶𝗰𝗮 سطح تجربه 𝗘𝗿𝗶𝗰𝗮
𝗘𝗿𝗶𝗰𝗮
6 ماه پیش
منم یه دوست دارم ۱۰ ساله که باهاش دوستم
تصویر پروفایل 방턴💜🇰🇷 سطح تجربه 방턴💜🇰🇷
방턴💜🇰🇷
6 ماه پیش
من یه رفیق دارم الان از سال قبل میشناسمش همه ی رازامو بهش میگم حتی گفتم عاشق داداشش شدم اما اون هیچی به کسی نمیگه حتی خود داداشش خیلی وفاداره
تصویر پروفایل هیچکس سطح تجربه هیچکس
هیچکس
6 ماه پیش
یه رفیق دارم که الان رفته اون سر کشور خیلی وقته همو ندیدیم...
تصویر پروفایل 방턴💜🇰🇷 سطح تجربه 방턴💜🇰🇷
방턴💜🇰🇷
6 ماه پیش
منم یه دوست دارم امسال شناختمش ولی انگار سالهاست میشناسمش
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد